And I'm so tired...

Hjälp vad jag är trött! Jag måste gå och lägga mig snart om jag ska orka gå upp och jobba imorgon.

Den här veckan har jag varit rätt ambitiös om jag får säga det själv. Jag har jobbat, pluggat, städat extremt noggrant, sorterat alla räkningar och sådant och satt in i mina nyinköpta pärmar, vattnat mina blommor (som frodas i fönstret och på skrivbordet!), köpt nya fina skor, gjort listor, bakat cookies, promenerat, pratat om viktiga saker, handlat och upptäckt en ny stadsdel. Och så har jag haft stans största vagel i ögat, haha. Fult som bara den, men nu är den nästan helt borta! Hurra!

Nu i veckan blir det jobb, filmkväll, plugg och födelsedagsfirande. Inte helt fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0