Saker vi skrattade åt igår:

Alla småtokiga och fina kunder som ringde - bland annat en som välsignade oss allihopa. (Det är inte så ovanligt som man kan tro.) Att det var kravallstaket uppställda utanför jobbet med poliser som höll koll på allt, varpå mamma går fram och frågar varför de står där. Ungefär så här gick konversationen:

Polis: Det har varit en olovlig demonstration här idag och vi har fått avvisa flera personer från platsen, så vi är kvar här ett tag till för att kontrollera att de inte kommer tillbaka.
Mamma: Jaha! Jag undrade varför det var så många snutar här när jag var ute på lunchen!
Polis: Eh ja...
Mamma: ELLER JAG MENAR POLISER! Hehehe. Ta hand om er nu! Hej då!
Polis: Eh hehe. Tackar, detsamma detsamma.

Sen gick vi snabbt som tusan ner i tunnelbanan. Haha vad jag älskar min mamma!

Kommentarer
Postat av: cäm the män

hahah JAG älskar din mamma!!!!

2012-06-29 @ 16:17:05
Postat av: jossan

hahahaha hon är bara för söt!! :D

2012-07-04 @ 00:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0