For the love of food.

Om jag bara fick äta lunch på ett ställe under resten av mitt liv skulle jag helt klart välja LRFs restaurang Treklövern. Herregud vad jag inte ville gå därifrån igår när jag och sju andra från jobbet var på lunch där. Så mycket att välja på, bra pris och extremt hög kvalitet. (Det är ju LRF så vad annat kan man förvänta sig! Mums!) Jag mailade förslaget om lunch till alla (som inte är på semester) på min avdelning och nästan alla följde med! Sen kom några från en annan avdelning med också, så det var riktigt kul. 
 
Annars har jag i veckan ätit carbonara à la såssarna, glass för att överleva värmen, nektariner och en hel del hemodlade körsbär. Inte så illa pinkat. 
 
Nu ska jag gå och lägga mig så jag är pigg inför jobbet. Imorgon är det fredag, yay! Och på söndag kommer min holländska syster Fleur hit! Ska turista som en galning nästa vecka! 

Kommentarer
Postat av: örfpörf

börja inte äta kycklingköttbullar bara, har man väl börjat är det no return!!

Svar: Haha fast det låter för gott för att inte provas!
greenshoes.blogg.se

2012-07-13 @ 17:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0