Och nu då?

Den här veckan flög verkligen förbi (det har hela sommaren gjort tycker jag i och för sig...) men jag har ändå hunnit ha "semester". Lite grann åtminstone.

I måndags bakade jag kakor och sen kom mina fina jättar Ulls och Jos hit. Vi såg på film, gjorde listor, lagade mat och pratade en massa. Mysdag som alltid.

I tisdags var det ju min och Antons ettårsdag så då kom han hit på kvällen. Jag minns inte ens vad jag gjorde på dagen. Sov?

I onsdags shoppade jag med mamma, så nu har jag en fullt duglig och uppdaterad höstgarderob. Dessutom har jag ett par väldigt fina och efterlängtade skor nu också.

I torsdags kom Charlie hit och vi bakade och pratade hur länge som helst.

I fredags kväll såg jag klart Twin Peaks, and it was glorious! Eller hm, det kanske det hade varit om jag hade förstått mig på slutet, haha. Min plan är att få Camilla att se klart serien så hon kan förklara allt för mig efteråt. Får väl se om det fungerar!

Nu i helgen har jag mest slappat med min fina, men också shoppat lite och klippt av mig håret! Jag satt där i frisörstolen och tänkte "HERREGUD" och blundade, för jag har haft mitt långa hår sen 2008 eller något sådant. Men fint blev det och det känns riktigt bra med lite förändring.

Nu ska jag fika och se på någon film, och imorgon börjar min nya kurs. Det kommer bli bra nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0