Mitt andra hem.

Igår gick vi upp tidigt här hemma (för att vara en lördag), närmare bestämt klockan åtta! Vi skulle åka till bästa IKEA och shoppa loss. Eller i alla fall jag! Jag hade skrivit en lång lista med alla saker jag ville kolla på och det gick faktiskt riktigt bra! Jag hittade en ny matta, en pläd, en kudde, en skrivbordslampa, tidskriftssamlare, lådor, galgar och ljus. Något mer tror jag det var också, hm!

Det var hur som helst väldigt uttröttande, även om jag tvingade Anton och pappa att bära kassarna med alla saker, haha. Dessutom hade jag (och har fortfarande) världens träningsvärk i vaderna! Alltså jag förstår inte, det gör verkligen ont och jag går runt med böjda knän hela tiden för att avlasta musklerna. Jag hoppas i alla fall att det går över tills imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0