Bland lianer och konstiga djur.

I helgen var jag på barnkalas! Kände mig töntigt taggad inför det, men om världens sötaste lilla tjej fyller ett år är det klart att man blir glad om man är inbjuden! Eftersom jag har haft så tråkigt nu när jag varit sjuk tänkte jag vara extra ambitiös och sy ett gosedjur åt lilla födelsedagstjejen. Det resulterade i ett djur som är en korsning mellan räv, myrslok, hund och korv, hm... Men den blev himla söt ändå!

I helgen var jag också på teater och såg Djungelboken på Stadsteatern. Den var helt fantastisk och till och med Anton (som innan sa "Sofia, du får inte bli arg om jag blir uttråkad eller somnar") tyckte om pjäsen! Men hur kan man inte älska något som regisserats av Alexander Mørk-Eidem liksom?

Se den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0