Saker som tyder på att jag är eller kommer bli en riktig tant:

Jag älskar att klaga på saker. Jag pratar ofta om vädret (oftast med kunderna). Jag tycker att det är skönt att gå långsamt. Jag säger ofta "nämen!" och "säger du det?", ibland kan det även gå så långt att jag säger "vad sa?". Jag bakar nästan hela tiden. Jag har ofta med mig ett paraply "ifall det börjar regna" och en extra tröja "ifall det blir kallt". Jag tycker att det mesta är high-tech, hehe. Och kanske det bästa av allt: Ernst Kirchsteiger är min idol.

Kommentarer
Postat av: Milla

Helt klart tantvarning. Men en sån där gullig tant som alla älskar.

2011-07-22 @ 22:33:27
URL: http://danslycka.blogg.se/
Postat av: Charlie

GUD VAD DU ÄR SÖT!!! :D <3

Jag har faktiskt oxå paraply med mig hela tiden. Fast ifall det blir sol. Eller regn. :P

2011-08-13 @ 10:47:40
URL: http://charlie91mobb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0