Mmmh donuts.

Det här har varit en så himla bra och fin helg. I fredags var jag på bio med familjen och Anton och såg Bridesmaids. Alltså hjälp, jag har nog inte skrattat så mycket på flera år tror jag, den var otroligt sevärd! Jag skrattar fortfarande åt vissa saker, haha.

Igår hängde jag med Anton och ja, vi gjorde inte direkt någonting. Jag var egentligen bjuden till en tjejkväll och Thaibrudarna frågade också om jag ville gå ut med dem, men orkade inget av det. Vi stannade hemma och grillade och kollade på film istället. Det var fint det med.

Idag har jag och Anton (det bästa med helgen är att jag får vara med honom precis hela tiden, om vi inte har andra planer, så klart) bakat donuts. Det var den första gången jag bakade donuts så jag var lite rädd att oljan skulle börja brinna och allt sådant där, men det var ingen fara. Donutsen blev jättefina med olika glasyrer på; en ljusrosa, en blålila, en rödlila och en limegrön, supersnyggt! Resten blev sockerdonuts.

Nu ska jag provsmaka en limegrön, glaserad donut och se på Twin Peaks (världens bästa serie).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0