"I don't know what we're yelling about!"

Hur trött är man om man ligger i sängen, men ändå inte orkar gå och lägga sig? Jag tänkte gå och lägga mig för typ tre timmar sen, men det hade jag ingen direkt lust med. Nu däremot måste jag gå och lägga mig, annars kommer jag nog svimma av trötthet.

I helgen har jag hunnit aktivera mig lite med två turer till IKEA, men också pussat på pojkvännen, skickat in en jobbansökan, tippat Oscarsvinnare med syster och sett en hel drös med filmer. Det blir ganska uttröttande om man har varit sjuk och nästan inte gjort något mer än att vara hemma i sex veckor.
Nästa vecka kommer Gina hit, woho! Det ska firas stort! Dessutom ska en annan sak firas, på onsdag. (Wiie!)
Sova sova sova säng säng säng. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0