En sjuklings betraktelser.

När man är sjuk, har tråkigt och vill ha något att göra, spela för guds skull inte Tetris. Man fastnar! Jag försökte i alla fall häva beroendet genom att spela Super Mario istället... Alltså jag är väl inte direkt känd för mina spelskills (fastän jag är grym på Pacman och Tetris!), utan jag är den som trycker på alla knappar och hoppas att något bra ska hända. (Tekken 6 är jag till exempel himla bra på tack vare min teknik.) Så ja, man kan väl säga att Super Mario inte är min grej. Jag fattar seriöst inte hur man gör för att han ska hoppa längre, eh.

Förresten har jag märkt att det blåsiga vädret har vält balkongmöblerna. (Det ser rätt så roligt ut, i alla fall om man är uttråkad.)


Kommentarer
Postat av: Charlie

Oj oj, stackars dig. ): Men jo, bli beroende av meningslösa spel känns igen!

Jag kör på en alternativ Super Mario-taktik jag; tryck panikslaget på hoppa-knappen varje gång det kommer ett monster, oavsett om det flyger eller inte. Funkar inget bra om man vill komma längre. :P

Hoppas du blir frisk snart!

Kram

2011-02-03 @ 20:59:20
URL: http://charlie91mobb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0