Julbaket.

Bästa julbaket någonsin. Idag har jag, Ullis, Jossan, Cam, syrran och Johanna julbakat. Mest jag och Ullis då, men Jos var himla pysslig med vårt pepparkakshus i alla fall! Cam satt mest och ritade hela tiden, haha, det blev en fruktansvärt ful teckning (om man får säga så). Men på riktigt, hemsk. Haha. Men jag och Ullis bakade kardemummakola och Mozartkulor och så gjorde vi egen glögg! Och sen gjorde jag och Jossan ett pepparkakshus och Cam hjälpte till att dekorera. Det blev typ ett skjul med en trasig kanin, en sköldpadda (?), en av misstag halshuggen häst och ett hjärta som inneboende. Just det, ett älghuvud också - jaktstuga ju!

Nu ska jag försöka sluta skratta åt Cams teckning, som hon så snällt donerade till mig, och sova!

Kommentarer
Postat av: CÄMIELICIOUS ;PppPPP xDDD

hihihih hej sofia <3

2011-12-14 @ 22:32:28
Postat av: jossan

vi borde lätt ställt upp i flashbacks årliga pepparkakshustävling!

2011-12-30 @ 23:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0