We lie beneath the stars at night, our hands gripping each other tight.

Den här veckan gick verkligen fort, helgen också. Det känns som att tiden bara försvinner ut i intet nuförtiden.

I veckan har jag träffat mina fina tjejer, gått långpromenad och ätit sambusas med Iris och Khadra, jobbat och ätit en otroligt god italiensk buffé, shoppat, träffat min plutt, sett på Twin Peaks och sovit alldeles för lite. Jag ska därför gå och lägga mig strax, så jag är pigg inför jobbet imorgon.

Nu i helgen har jag varit på hej då-middag hos bästa Iris, diskuterat viktiga och helt oviktiga saker, sett på film och lyssnat på musik, slagit i mitt ena knä och fått ett stort blåmärke, haft på mig min nya kjol, lärt mig nya fraser på finska, skrattat åt ingenting och allting, druckit underbar sangría och vidriga drinkar, ätit gott och umgåtts med många, fina människor.


Kommentarer
Postat av: Charlie

det låter som du har det bra. Det är väldigt skönt att höra för en som oroar sig (och är lite mammig) för alla sina vänner! :D

Svar: Ja, det känns fantastiskt! Och helt naturligt för oss. Haha. Vi är ju nästan äckligt sockersöta uppenbarligen. :P <3

Tja, får väl se om det blir något av allt. Har mycket ångest och oro inför onsdag och att de inte ger besked om engelskan snart. :/

2011-08-15 @ 16:56:42
URL: http://charlie91mobb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0