The light.

Alltså hjärta hjärta hjärta mina vänner. Ni är så fina allihopa och jag är så himla glad att jag har er!

Idag har min rygg fungerat rätt bra till skillnad från igår, hurra! Detta firade jag såklart med att baka - muffins blev det för en gångs skull, med marshmallows i. Det blev inte riktigt som jag tänkt mig men jag lyckades fixa till dem till slut så de blev riktigt fina (och goda)!

Andra saker jag har gjort idag är att se på Twin Peaks, lyssna på bra musik, premiärtända mina nya ljus (det blev lite juligt i mitt rum nu, men vad tusan), bli inlåst av misstag och försöka ta mig ut genom garaget (jag lyckades ta mig ut till slut), prata länge med min fina Iris i telefon, dricka te, planera veckan, läsa DN Söndag och tänka på hur himla mysigt det vore att ta en tripp till Island. Mmmh!

Nu måste jag nog sova, för imorgon blir det jobb igen. Bara tre veckor kvar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0