En vecka.

Nu har jag semester, hurra! Efter att ha jobbat hårt på kontoret hela sommaren har jag äntligen semester. Den 5 september börjar min distanskurs och då ska jag också börja jobba igen, men det är om en hel underbar vecka! Blir typ tårögd när jag tänker på att jag kommer få sova ut på morgnarna, haha.

(Förresten fick jag en jättefin orkidé som tack för att jag har jobbat på kontoret hela sommaren. Åh, vilka fina kollegor jag har!)

Helgen har varit riktigt fin. Jag och Anton firade vår ettårsdag i förväg (egentligen är den på tisdag) med god mat, minigolf och lite annat smått och gott. Dessutom var det ju hur fint väder som helst igår, perfekt minigolfväder. Förresten vann Anton med ett slag på minigolfen, ETT SLAG! Jag som brukar vara jättedålig! (Haha, kanske borde tillägga att Anton spelade för första gången? Eller, äsch, strunta i det - jag förlorade med ett slag!)

Nu i veckan ska jag (förutom att sova - let's not state the obvious) träffa mina finaste tjejer, baka, shoppa upp hela min lön (skämt åsido, eh), träffa fler söta vänner, fixa en present, fixa klart några tavlor som jag glömmer (läs: inte orkar fixa) hela tiden och försöka hinna ta det lugnt lite däremellan. Just det, se klart Twin Peaks - typ åtta avsnitt kvar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0