True awesomeness comes from the land down under.

Alltså hjälp vad jag har blivit dålig på att blogga. Inte för att jag någonsin varit särskilt aktiv som bloggare, men lite krav har man väl på sig själv. Hrrm, får försöka ändra det på något sätt.

Anyhoo, imorgon ska jag på en stand up-grej med Amy på Maximteatern, äntligen! Jag har längtat varje dag sen vi bokade biljetterna! Det är nämligen så att "the comedy rock band" Axis of Awesome från Australien kommer dit, woho! Jag och Amy har nog sett, hört, sjungit med i och kanske framförallt reenactat deras "4 chords song" några gånger för mycket, så vi kan den utantill. Vi kommer imponera totalt på Axis och bli världsstjärnor. Piece of cake! Eller nja.

På lördag blir det mysigt firande av en fin vän, och på söndag blir det lite annat trevligt och mysigt firande. 
 


Axis of Awesome med 4 chords song.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0