Let it snow, let it snow, let it snow.

Den här dagen har varit så mysig hittills, åh!

Jag vaknade och tittade ut på alla frostiga träd och buskar utanför fönstret, och när jag tittade ut nästa gång snöade det. Just då var det regnblandad snö, men ju längre det har snöat desto mer snöig har snön blivit. Om man nu ens kan säga så, hm? I alla fall åt jag frukost sen och upptäckte då att Järnjätten visades på SVT1 klockan 14.10 idag, glädje! Men innan jag såg den var jag jätteambitiös och diskade, fixade med CV:t och började skriva mitt personliga brev. SEN blev det Järnjätten. Jag fattar inte riktigt vad det var som var så kul när jag var liten och såg den, men den var fortfarande bra. Nästan (bara nästan) lite läskig där i början, haha.

Nu ska jag fortsätta med det personliga brevet och sen do some late night shopping. Nya skor behövs! 
 


Järnjätten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0