On the stereo, listen as we go.

Jag gillar att han den fina har döpt en mapp till "OC (sofia är en tönt)" på sin externa hårddisk. Jag har fått låna den eftersom säsong 2 och 3 av OC finns på den.

OC är min nya favoritserie, tack Amy och random kille på flygplanet upp till Piteå för det - och ja, jag vet att jag är liksom ehm... några år efter alla andra. Men nu kan jag i alla fall se alla avsnitt på raken, utan att behöva vänta som ni andra suckers behövde när ni såg den på tv år 2003 typ. H-a-h-a.

Eh ja. Annars väntar jag på att jag ska få svar från Amy (vem är seg av oss två egentligen? Mmhmm!) om imorgon. Det är lite av en kris, haha. Fast på ett bra sätt alltså.
 


Phantom Planet med California. Lite nördfaktor att jag faktiskt kunde spela den här på piano förut, när jag inte ens hade sett ett avsnitt av serien.


Kommentarer
Postat av: Milla

Bättre sent än aldrig säger man ju. ;) Och det är faktiskt skönt att kunna titta när man vill och har tid och slippa passa tv-tider som man antingen glömmer eller missar. :P

2010-11-04 @ 20:12:37
URL: http://danslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0