Sista dagen med klassen

Idag var vi på Kastellet med klassen och det var jättekul! Mitt lag kom näst sist, men det har verkligen ingen betydelse, haha. Vi kämpade på riktigt bra egentligen, bara att vi inte fick så bra poäng... men äsch, vår laganda var bäst!

Efter Kastellet åt vi på Kabyssen med klassen, och jag fick ett glas isvatten uthällt över ryggen. Mm vad skönt, haha. Jag började såklart skrika eftersom det var isvatten, och servitören blev jätteorolig och rädd, stackarn. Amy sa åt mig att vara tyst och servitören sprang och hämtade servetter och torkade min rygg, och resten av lunchen sprang alla servitörer runt och frågade om jag ville ha en till servett eller en filt. Jag satt ju i solen så det var lugnt, men alla verkade tycka att det var det roligaste som hänt. Fina minnen alla kommer ha av mig nu - Sofia som skrek på Kabyssen. Åh ja.


Imorgon är det studenten för hela DaGy. För min klass är det först champagnefrukost hos Martin, sen klassamling i skolan, studentlunch och andra saker (typ konsert eller något sånt, har jag hört) och sist men inte minst utspring! Iiih nervöst och spännande, sorgligt och underbart!

Tre fina år på DaGy slutar och nu börjar allt det nya. Jag lovar att jag inte kommer lämna dig, underbara människa.

(Bilder kommer senare.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0