Sista rycket, 10 dagar kvar

Igår var jag och Elin på Iris allra sista modevisning i gymnasiet. Angelica var modell som vanligt, precis lika snygg och duktig som vanligt också!

Efteråt var jag tvungen att åka hem för att skriva klart mitt engelskprojekt. Jag satt uppe till halv sex imorse och skrev, och nu när jag är pigg igen vågar jag inte ens läsa igenom det, för det är säkert jättedåligt skrivet. Men det blev ju gjort i alla fall, och inskickat eh... fem och en halv timme försent, haha. Oh well!

Nu har jag bara fem saker kvar på listan, och två av dem ska bli klara idag. Det lär inte bli så svårt med tanke på att det är filmkunskap, woho! Frågan är väl varför jag inte bara skrivit dem tidigare?

Kommentarer
Postat av: Amy

In your face! Jag var bara två timmar sen! ;D

2010-05-22 @ 16:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0