The legend

Hörrni, vet ni vem som äntligen har skaffat en blogg? (Några år försent, men ja, alla kan ju inte vara kappvändare som resten av blogg-Sverige, haha.)

Jo, Amy!

Hon har suktat efter det här länge, ska ni veta. Hon vill berätta hemligheter för alla som kan tänkas vilja läsa dem, få ut sina (oftast) hemska foton på ännu fler ställen och sprida allt skvaller hon får höra dagarna i ända. Man skulle kunna kalla henne Gossip girl eller något annat nedvärderande och kräkframkallande, men nej, jag ska vara snäll.

Amy, grattis och välkommen till bloggvärlden. Jag håller tummarna för att du blir nya Blondinbella. Host. 
(Länk finns nere till vänster nu.)
 

Amy och jag, PBK

Amy och jag på hennes PBK-missiondag förra året. 


Kommentarer
Postat av: Amy

haha, såg du itne avslutningen på mitt första inlägg? I am sooo the next Gossip (nerd) girl! :D

2010-05-22 @ 16:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0