Na na na na-na

Okej. Bra saker:
- Rösten som jag tappade igår/förrgår kväll har kommit tillbaka, fast jag är väldigt hes och hostig, men ändå!
- Har projektredovisning idag så det var ju himla skönt att rösten kom tillbaka. Ska bli kul att få berätta om Sigge för de små ettorna.
- No more mr Ignore (hahaha, pucko-time!)
- Slumdog Millionaire är nog en av de bästa filmerna jag har sett.

Mindre bra saker:
- Skaffade nytt pass och ID-kort igår, fotot blev en katastrof! Det ser ut som att jag inte har sovit på flera månader, usch...
- Jag har sju saker kvar att göra på min "att göra"-lista.

Annars är det rätt så chill, haha.

Kommentarer
Postat av: Amy

Måste se fototo! Du har ändå fått se mitt pass liksom! ;D

2010-05-22 @ 16:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0