Du skåning, du skåning...

MOBILT INTERNET, I love it!

Ehm i alla fall, päronen fick för sig att vi skulle åka ner till min faster i Skåne i några dagar. Vi kom hit i måndags och ska åka hem redan imorgon. En snabbvisit, helt enkelt, men det har varit skönt. Det är ju så jävla varmt överallt (jag vet att man inte ska klaga, men whatever, värme är inte min grej. Blekhet är min grej, och Amy fattar precis vad jag menar, haha.) så jag hoppade av lycka när det började regna här i måndags kväll och igår. Woop woop!

Idag har vi varit på IKEA (älskade, älskade IKEA) och i Väla och shoppat lite, och snart ska vi äta kamben, mumma mumma!

Life is good. Tanden mår bättre dessutom, haha.


Kommentarer
Postat av: amy

Speaking the truth sister! Suffocating in humidity and the sun. Sweaty people everywhere and nowhere to go. Gotta love summer ;)

2010-07-15 @ 23:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0