Everybody's got something to hide, except...

Två personer. Den första funderar över om den borde berätta något som har hänt för den andra. Den första vet att den andra skulle vilja veta det här, men tycker ändå att det är värt att fundera på. Berätta eller inte berätta? Den första bestämmer sig för att berätta, och säger samtidigt att den funderat över om den skulle berätta eller inte. Den andra tänker inte så mycket på just det, utan mer på vad som berättades, och tycker att det känns bra att den fått veta det här. Bättre än att inte få veta åtminstone.

Det kanske inte är någonting, men den andra kan inte hjälpa att, nu i efterhand, tänka; vad är det den första döljer? Varför skulle man ens fundera över att inte berätta något om det nu inte har hänt något alls?

Vad är det du inte säger?

Kommentarer
Postat av: Amy

Om det var jag så lovar jag att inget hände. Jag vet bara att du e känslig angående det ämnet. I PROMISE you, du vet att jag aldrig skulle göra något! :S

2010-08-24 @ 22:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0