"Jo men jag lägger stövlarna där, precis bredvid flytvästen."

Fin dag idag. Träffade Angelica och Felicia och fikade och pratade, jättemysigt!

Jag har lyckats packa lite idag också, började faktiskt redan igår, vilket är väldigt bra för imorgon bär det av. Jag och min lilla klass ska åka till Reykjavik på en studieresa, haha. Känns inte så jättejobbigt när man läser vad vi ska göra där - "valsafari", "bad i Blå Lagunen" och liknande. Vi har fått några uppgifter i samhällskunskap, svenska och biologi, men det lär bli en skön vecka i alla fall. 

Kameran följer med också, så jag lägger upp lite bilder när jag kommer hem. Hoppas det blir fint väder så ni slipper se en massa grå regnbilder, haha. Fast jag läste nästa veckas väderprognos för Reykjavik, och då stod det att det kommer bli blåsigt, regnigt och kallt. Särskilt blåsigt skulle det tydligen bli på fredag, dagen vi åker hem. Tjoho för turbulens!

Men vi hörs om en vecka!
 

Island, karta
Island!


Kommentarer
Postat av: ullis

åh jag ÄLSKAR din rubrik HAHAHAHA! :D

2009-09-19 @ 20:32:43
Postat av: Soffi

Haha ja, kände mig lite inspirerad av vår konversation :P

2009-09-19 @ 21:00:38
URL: http://greenshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0