Pluggiplugg

Idag är en sån där seg pluggdag. Inte så kul, men det är i alla fall psykologi som jag pluggar och det är ju väldigt intressant, så det funkar ändå. Håller på och skriver en uppsats som förklarar ätstörningars uppkomst med hjälp av beteendevetenskap. Det är lite jobbigt för det känns som något en psykolog ska kunna göra, och inte jag som bara har läst psykologi i en halv termin. Men det är ju som sagt intressant i alla fall...

Igår åkte jag till Djursholms ridklubb och skrämde barn med några andra, haha. Det var den årliga spökkvällen, alltså. Barnen är ganska bitchiga mot en, men sen blir de rädda och springer iväg skrikandes, mohaha. En tjej stod helt stilla och skrek, såg ganska kul ut så jag började skratta. Då skrek hon ännu mer, haha.

Efteråt mötte jag Elin, för vi skulle åka till Jocke. Det var himla trevligt, jättelängesen jag träffade Jocke. Sen kom Jesper dit också, och då började alla kasta kläder på mig. Jättekul, verkligen... Haha. Men fin helg ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0