Film, film, film

Igår var jag och Amy på bio och såg del två i Twilight-serien, New Moon. Den var väl inte direkt det bästa jag har sett... Den var välgjord och så, men själva känslan var så fel. Jag kände mig typ deppig efteråt, haha. Och det var synd, för ettan var ju så bra!

Idag var vi på filmhuset med skolan och såg The Reader. Tänkte direkt på min kära syster Gina och Oscarsgalan, haha. "The Reader, The Reader, I haven't seen the Reader..." Underbart! Men den var riktigt bra, snyggt filmad, bra handling och bra skådespelare. Se den!

Kommentarer
Postat av: Gina

".. I was gonna see it later,but I fell behind - my batmobile took longer than I thought to design!"

2009-11-25 @ 19:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0