"Det kan ju hända att du får lite ont i armen..."

Idag var det Grab an ass day. Enligt facebook då alltså. Men vi följde det såklart slaviskt ändå, så istället för att säga "godmorgon" som normala dagar blev det några "oink oink" istället. Det var faktiskt roligt, haha. Särskilt min och Frejas dubbeloink på Joffe!

Resten av dagen har gått åt till att ta vaccinsprutan mot svininfluensan (helt emot vad jag tycker, men ja päronen får väl ha något att säga till om i alla fall), klippa håret, shoppa lite grann och tycka synd om mig själv för min vänsterarm gör superont (efter den dumma sprutan som jag inte ens ville ta). Men dagen har faktiskt varit toppen totalt sett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0