"Jaha, så du är intresserad av danska?"

Jag har typ fått en allergisk reaktion, usch. Mot vad vet jag inte, men mina arm- och knäveck har blivit jätteröda, typ som när man får soleksem. Jättekonstigt, för idag har det ju inte varit sol direkt.

Idag skulle jag ha min spanskredovisning (efter två förflyttnigar), men när jag kom till lektionen sa min lärare att det inte fanns någon ledig projektorvagn, och att resten av redovisningarna är på måndag istället. Eftersom det är roddtävling då, sa jag att jag inte kunde redovisa, och då sa hon att jag får redovisa på något annat sätt. En liten fråga: hur redovisar man en muntlig uppgift i spanska på ett annat sätt än just muntligt? ¿No sabes? No.

Sista lektionen (eller egentligen från när vår sista lektion slutade) spenderade min klass och a-klassen på KI. Tjoho, kanske mattemupparna tyckte, men nej. Det var kallt, jag var hungrig, trött och skrattig, men det hade säkert varit intressant om jag hade känt för att sitta och lyssna på en gubbe i två hela timmar.
När vi äntligen fick gå därifrån gick jag powerwalking med en kille från a-klassen till busshållplatsen, och sen råkade jag kliva på fel buss. Men jag kom hem en kvart senare än vad jag skulle gjort egentligen så det gjorde inte så mycket.

Oh well, imorgon ska jag redovisa på historian och sen ro. Hoppas att det blir fint väder!

Kommentarer
Postat av: Charlie

Var var du idag? D:

2009-05-29 @ 17:16:52
URL: http://charlie91mobb.blogg.se/
Postat av: Charlie

Svar: Aha. Stackars dig"! D:



Nope, ingen mer lektion någonsin för oss, om vi inte i trean har håltimme när killarna gympar och vi vill/får vara med fast vi inte "ska". :P

2009-05-29 @ 18:47:00
URL: http://charlie91mobb.blogg.se/
Postat av: Charlie

Svar: Men det är på måndagen och då ror ju ni och vi andra är lediga hela dagen. Nästa fredag är alla ettor och tvåor ju lediga och måndagen efter det är Roffe och Marie borta. :o

2009-05-29 @ 20:06:41
URL: http://charlie91mobb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0