Oh, don't tell me, I don't want to know.

Har varit hemma idag. Hade ont i magen när jag vaknade imorse och jag har det fortfarande. Så idag har jag inte gjort särskilt mycket, pluggat endel och sovit bara.

Jag har förresten drömt konstiga drömmar de senaste nätterna. En dröm jag hade i onsdags natt var så verklig att jag vaknade och tänkte "nej det här får inte vara sant". Nästan ångest. Alla drömmar har i alla fall något gemensamt och det är att det som har hänt under dagen återspeglas. Fast på ett dåligt sätt. Till och med de bra sakerna blir dåliga i mina drömmar. Det kanske är pessimist-Sofia som kikar fram då. Men men jag föredrar i alla fall optimist-Sofia.

Här kan ni få en optimist-Sofia-bild på syskonen Astaire. Kärlek till de fina.
 
Fred och Adele Astaire
Adele och Fred Astaire.

Kommentarer
Postat av: Charlie

Svar: Haha, ja. :P Fast jag klämmer heldre i med "Jag skrattar högt! Hahahahah!" ;)

2009-05-30 @ 17:28:45
URL: http://charlie91mobb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0