Thursday night, everything's fine

Fyra dagars ledighet är så underbart! Idag fick jag sova ut för första gången sen innan Holland, så nu är jag pigg igen. Därefter har jag skrivit en musikanalys av "Selfish Jean" av Travis, jobbat och fått hjälp av pappa att fixa en skiva med pilatesmusik. Jag och Jossan ska nämligen ha vårt pilatespass på tisdag, och ikväll ska vi fila på de sista detaljerna, så det kan ju vara bra att ha musik att träna till.

Hittills den här veckan har jag förresten tränat väldigt mycket! I måndags sprang jag fem kilometer och gick en promenad. I tisdags tränade jag både cirkelträning och ashtangayoga, och igår sprang jag fem kilometer (Gåsruset i skolan) och tränade rodd. Idag har jag gått en promenad och ikväll ska jag alltså träna pilates med Jossan.

Just nu hjälper jag syrran att hitta rätt kläder inför en skiva ikväll. Temat är "extreme super mode", så jag ska försöka trycka in så många färger det går, eller i alla fall mönster.


Kommentarer
Postat av: AMY

Haha, jag antar att du menar cirkelträning ;P

Hur gick rodden?? Förlåt att jag itne kom, men jag mår skit idag så jag e glad att jag itne gjorde d (A)

Puss på dig! xP

2009-05-21 @ 18:37:02
Postat av: Soffi

Det står ju cirkelträning? :O

Men det gick bra ändå, vi fick ju en förvirrad mattemupp att ro med! Haha han var rolig :P

Löv <3

2009-05-22 @ 12:43:17
URL: http://greenshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0