Musikanalys, check

Jaha, då var min musikanalys för träning i tiden klar. Jag valde ju dels "Selfish Jean" av Travis, som jag skrev igår, och idag valde jag ABBAs "Waterloo" som upptempolåt. Det var så enkelt att jag nästan är orolig att jag har missuppfattat uppgiften eller något sånt. Men förhoppningsvis är det så enkelt som jag tror.

Pilatesträningen igår gick lite utför, haha... Jossans lillasyster, som var vår elev (försökskanin, snarare), fick för sig att visa upp sin vighet och sina hjular-skills för oss, så det blev kanske inte så bra träning då. Men när vi visade övningarna för henne gick det väldigt bra, så det lär ju gå ännu bättre på tisdag när vi är uppvärmda och pigga och har en hel elevgrupp att instruera. Dessutom lärde sig Jossans lillasyster övningarna fort! Solhälsning A och kobran/barnets position var verkligen hennes grej, haha.

Nu ska jag skicka in musikanalysen till min lärare och skriva en utvärdering av någon annan grupps träningspass.
 

ABBA - Waterloo

Kommentarer
Postat av: Charlie

Bra jobbat Fia. Och jag tror nog att uppgiften ÄR lätt. :)

2009-05-22 @ 19:35:50
URL: http://charlie91mobb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0