"I can call you Betty, and Betty you can call me Al."

Inlägg tillägnat Amy.

Tänkte bara börja med att säga att Hollandsinläggen kommer om ungefär två veckor, för då är alla inlämningsuppgifter inlämnade! Jag längtar verkligen tills dess.

Idag har jag tränat både yoga och cirkelträning, på samma lektion dessutom, mysigt. Efter det var det klassråd och spanska. Sen var det lunch där jag satt och skrattade med Amy, Emelie, Therese, Alex, Isabelle, Robin och ehm... Johan kanske han heter. I alla fall så hade vi kul! Efter lunchen sprang jag till Frejas skåp där vi dansade en nu-är-det-över-oavsett-resultat-segerdans, sjöng lite Beatles och knäppte med fingrarna. Fantastiskt produktiv dag!

På matten förlorade jag en sten, sax, påse-match om slutprojektämne i matte D... bittert. Men jag, Amy och Alex fick i alla fall Hilbert (och inte Fibonacci som vi ville ha)... om det nu var så han hette. Oh well.

Förresten så kan ni få en liten bild att njuta av, nu när ni måste vänta på Hollandsinläggen. Den är tagen under lunchen, den dagen vi övade på allas teaternummer. Eller vi hade ju ett dans-teaternummer, men ni förstår. Ullis har sytt bengrejerna som vi har på oss. Jag har orange, Amy har gröna, Ullis har blåa, Emelie (som inte har på sig sina på fotot) har röda, och Alex (som inte är med på fotot) har rosa.
 
ABBA-ben, LTSS, Holland 2009
Let the sun shine, Holland 2009

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu blir jag lite besviken, om d e tillägnat mig ska d ju bara handla om mig. Jag e ju mycke mer intressant! XD

Nej, men allvarligt, here's to the most glorious person in the world. love yah babe! :D

(och ja, han heter Johan. :P)

2009-05-19 @ 21:45:31
Postat av: AMY

Asså, nu e jag lite besviken här. Om d e tillägnat mig borde d ju handla om mig ju! Jag e ju mycket mer intressant! ;P

Nej, men allvarligt, here's to the most glorious person in the world. love you babe! :D

(och ja, han heter Johan. Skäms Spffi! ;P)

2009-05-19 @ 21:46:54
Postat av: AMY

Nu e d tredje gången gillt, jag har skrivit två ggr här ju!! :

Asså, jag e lite besviken. Om d e tillägnat mig borde d handla helt om mig. Jag e ju mycket mer intressant!! ;P

Nej, men allvarligt, here's to the most glorious person in the world. love you babe! XD

(Och ja, han heter Johan. Skäms Spffi! ;P)

2009-05-19 @ 21:49:49
Postat av: AMY

Nu e d fjärde gången gillt, jag har skrivit tre ggr här ju!! :

Asså, jag e lite besviken. Om d e tillägnat mig borde d handla helt om mig. Jag e ju mycket mer intressant!! ;P

Nej, men allvarligt, here's to the most glorious person in the world. love you babe! XD

(Och ja, han heter Johan. Skäms Spffi! ;P)

2009-05-19 @ 21:50:42
Postat av: AMY

Börjar bli frustrerad. Nu e d femte gången gillt, jag har skrivit fyra ggr här ju!! :

Asså, jag e lite besviken. Om d e tillägnat mig borde d handla helt om mig. Jag e ju mycket mer intressant!! ;P

Nej, men allvarligt, here's to the most glorious person in the world. love you babe! XD

(Och ja, han heter Johan. Skäms Spffi! ;P)

2009-05-19 @ 21:52:05
Postat av: AMY

sorry spffi, men i början las de inte ut och nu blev du bombaad (A)

2009-05-20 @ 07:15:33
Postat av: AMY

sorry spffi, men i början las de inte ut och nu blev du bombaad (A)

2009-05-20 @ 07:15:40
Postat av: Soffi

Haha Amy, och du kallar dig själv teknisk :D

Förresten så måste jag fila på ett inlägg som bara handlar om dig, annars blir det nog inte så bra :P så om nån vecka kanske?

2009-05-21 @ 17:15:20
URL: http://greenshoes.blogg.se/
Postat av: AMY

haha, var d där en elak kommentar eller vaddå? :S :P

Oxch förlåt igen för bombningen. Hoppas d inte händer igen :P (A)

2009-05-21 @ 18:35:33
Postat av: Soffi

Haha du vill säkert bara ha uppmärksamhet, knäppis :P

2009-05-22 @ 12:39:39
URL: http://greenshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0