Lycka och biomörker

Den där alltför vanliga tråkiga varelsen som tänker för mycket utan att egentligen komma fram till något vettigt, har tagit ledigt. För idag, då lyser lyckan i mina ögon igen. Haha, det lät töntigt.

Jag log redan när jag vaknade, vilket var alldeles för tidigt för en söndagsmorgon. Men jag gick och la mig lite senare och sov lite till. I alla fall, så har jag varit glad idag eftersom jag skulle se förhandsvisningen av Kenny Begins med syrran. De som satt bakom oss i salongen var utklädda; Kenny Starfighter, Doktor Deo, överste Heinz, biologiläraren och någon mer tror jag att det var. Filmen var i alla fall ganska bra. Den saknade samma känsla som tv-serien hade, men den var ändå väldigt rolig. Bill Skarsgård spelade huvudrollen Pontus, och ja vad kan man säga? Det är något speciellt med familjen Skarsgård.
 
Bill Skarsgård

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0