Spanska kanalen <3

Inom loppet av kanske en halvtimme eller mindre, har jag blivit inbjuden till två besök hos dels min spansktalande kompis Iris och min syrras spansktalande kompis Daniella (eller min adoptivsyster enligt både mig och henne). Båda besöken innebär Spanska kanalen! Woho! Jag har älskat den sen Iris berättade om programmet hon följer där. Nu fick jag en länk till seriens hemsida också. Haha. En nombre del amor. Låter spännande! (Mannen längst till höger på bilden högst upp har förresten en very nice frisyr. Haha.)

Jag lyssnar förresten på en låt som vi lyssnade på och översatte på spanskan för ett tag sen. Den går på repeat. Silvio Rodriguez - Ojalá.
 

Kommentarer
Postat av: Charlie

Haha, okej då. :P Jo, jag har sett det, men inte svarat fören nu. xD Sorry.

2009-03-05 @ 17:08:20
URL: http://charlie91mobb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0