It's alive!

Jag tänkte börja med att säga nej, jag har inte ignorerat bloggen på sistone. Eller jo det kanske man kan säga förresten. Jag har varit sjuk. Så sjuk att jag har legat i soffan så musklerna typ har förtvinat nu. Mina fina muskler, buhu. Tänk att det går så fort ändå, som man känner sig svag menar jag. Det tar bara några dagar så är orken borta.

Men jag var i alla fall hos doktorn igår, för mamma och pappa började tycka att jag aldrig blev frisk. Jag tror faktiskt inte att jag har varit så här sjuk någonsin. Farbror doktorn sa att jag hade akut bronkit, vilket gjorde mig jätterädd. Visst låter det läskigt? Nästan dödsdom-läskigt. Så när jag kom hem, efter att ha suttit på apoteket i typ 45 minuter, slog jag upp "bronkit" i vår läkarbok. Det stod "se luftrörskatarr", så jag kollade vidare. Jag skrattade lite när jag läste det för det stod först "om du har hög feber, är det blablabla", vilket var en grad av sjukdomen. Sen stod det "om du är hes, är det blablabla", vilket var något med struphuvudet tror jag. Jag läste vidare och kom fram till att jag hade de flesta av variationerna. Haha, när jag blir sjuk då blir jag det på riktigt. Eller ja, hm typ. Småförkyld brukar jag ju vara i och för sig.

Jaja, men nu vet ni vart jag har hållit hus i alla fall. Hoppas ni alla mår bra!


Kommentarer
Postat av: benny

aj aj aj



de va inte bra

2009-03-30 @ 20:06:23
URL: http://attvarakonstig.blogg.se/
Postat av: josse

hästsjukdom jag sa ju det!! men musklerna får du snart igen på TiTen oh happy day! :D <3

2009-04-01 @ 20:44:04
URL: http://bloggenjosse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0