Erkännande.

Ett erkännande är väl en del i en slags process? Om man erkänner att problemet faktiskt finns där så finns det ju möjlighet att lösa det också? Ja, så måste det vara. Idag var det i alla fall dags för mitt problem att synas. Elin har peppat mig nu så jag hoppas att det ska ordna upp sig.

I tisdags blev jag sjuk och gick hem från skolan, igår var jag hemma och idag var jag på två lektioner; min första lektion träning i tiden, och sen engelskan. Jag kände mig tvungen att gå, eftersom vi skulle ha engelskt hörförståelseprov inför nationella. Det gick ganska bra tror jag, trots att jag har varit seg i huvudet hela veckan. Jag förstod inte ens pappas skämt vid middagen, fastän vi brukar dra samma slags skämt och ha någon slags telepati så vi skrattar samtidigt. Haha ja, familjen fick sig ju ett skratt i alla fall.

Nu ska jag se Medium och önska att Bridgette var min lillasyster.

Kommentarer
Postat av: Salv

Erkännade är det första steget och bör också vara det sista. Kör hårt!

2009-03-14 @ 13:24:21
URL: http://varldenarplatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0