Mission: PBK

Igår tog treorna studenten på min skola så vi andra fick inte vara där. Det tackar vi för!

Eftersom Amy fyllde år i tisdags hade jag och Ullis planerat lite roliga saker, så igår träffades vi i stan och Amy fick olika uppdrag för att  få ledtrådar och tillslut få bli medlem i PBK. Jag och Ullis improviserade när det gällde platserna som uppdragen skulle utföras på, men det blev jättebra ändå! Amy utförde alla uppdrag utan att klaga eller göra det minsta motstånd, och jag och Ullis sa flera gånger "men det där hade jag aldrig gjort!". Man kan säga att vi blev ganska stolta över Amy, och Amy tyckte nog att det var väldigt skönt när uppdragen var avklarade, haha.

Jag orkar inte skriva vad alla uppdrag gick ut på, men ett av dem var att Amy skulle ställa sig på Medis och peka och skrika "Håkan Hellström!" och sen springa så fort hon kunde mot det hållet hon pekat. Haha, Ullis filmade så vi såg det där minst tio gånger igår. Amy tyckte att det var ganska pinsamt, och att sen två poliser kom fram och undrade vad hon höll på med gjorde ju inte saken bättre, haha. Men poliserna var jättesnälla och den ena sa till och med "vad synd, jag som hade börjat leta" när vi berättade att det bara var påhittat att Amy hade sett Håkan Hellström.

Andra saker Amy gjorde var att leda allsång, skugga en valfri person, pruta ned priset på en kanelbulle och stirra fokuserat mot himlen, för att se hur folk reagerar. Åh, det var fint. Efteråt åkte vi hem till mig och fikade, såg på G - som i gemenskap, åt middag och såg på mer film. Haha, tack för att du var ett så bra födelsedagsbarn, Amy!
 
Amy, Mission: UFO, 5 juni 2009
Amy på Plattan. Det var faktiskt en tant som försökte förstå vad Amy höll på med, så hon stirrade mot himlen också.

Kommentarer
Postat av: AMY

En av de mest pinsammaste och roligaste dagarna i mitt liv! :D

Tack för att du e en sån bra vänn Sofia! :D

2009-06-06 @ 13:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0