Sol, vind och vatten

Hihi, beröm för något sånt. Nämen då. Jag får lust att skriva "fötterna". 

Jag chattade med Iris nyss, yay! Hon är i Chicago och klockan är ungefär tio i fyra på dagen där, så det är lite svårt för mig att förstå när hon säger att hon ska göra saker "idag". Det är lite sent nu känner jag, haha. Men det är skönt att veta att hon har det bra i alla fall. Snart kommer hon hem igen!

Imorse frågade Elin vad jag har för mig från imorgon kväll tills på lördag, och eftersom jag inte hade något planerat ska vi dra iväg och segla, tjoho! Kameran följer självklart med också. Men innan vi åker imorgon ska jag träffa Amy och äta lunch och sola på taket till hennes mammas jobb. Haha, hoppas mitt solförbud är över då. Just det, solkräm med solskyddsfaktor 30 (!) följer med på båten också, haha. Är fortfarande knallröd på axlarna och ryggen från igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0