"Darling, it's a relief for me to sit next to someone who isn't deaf in one ear."

Grattis Jennifer, nu är du äntligen 18!

Woho, halsen har slutat göra ont! Istället vaknade jag imorse klockan fyra av att jag var så täppt i näsan att jag inte kunde andas, usch. Har fått lite konstiga tips på vad jag kan göra för att bli frisk snabbt, och de bästa tycker jag är att äta glass och dricka te. Jag får väl offra mig då... haha. Så jag drack te till frukost och tog C-vitaminbrus med Echinacea i.

Imorgon kommer Ullis och Jossan hem från Paris! Yes! Och igår kom Amy hem från England, men eftersom jag är förkyld kan jag inte träffa henne. På torsdag blir det i alla fall 18-årsmiddag hos Jossan, och det är därför jag måste bli frisk fort. Alla har nämligen jättemycket att berätta för varandra. Haha till och med jag har något att babbla om, oj oj. Vi kommer bli skvallerkärringar allihopa.

Men nu, bli-frisk-fort-tips nummer fyra, here I come. Gurgla i saltvatten.
 

Just nu är syrran och hyr den här och "Death at a funeral". Om man inte får träffa sin britt, får man se brittiska filmer istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0