Silence is golden.

Haha åh, vilka konstiga människor jag känner. Vissa är till och med konstigare än jag är.

Idag har jag jobbat och gått ute i det fina regnet. Svensk sommar för evigt! Efter det frös jag jättemycket så jag duschade, svepte in mig i en filt, drack varm choklad och såg på spansk film med spansk text utan att förstå särskilt mycket. Kika hette den. Jag lånade den av min syrras kompis för ett tag sen så det var på tiden att jag såg den tyckte jag. Men ja, det var svårt att förstå när det inte fanns svensk text.

Well well, jag har slagit vad med syrran också. Eller det är mer att jag försöker irritera henne genom att vara tyst. Man kan ju tro att det ska vara åt andra hållet; att hon blir mer irriterad när jag babblar på som alltid, men nej. Det är i alla fall väldigt kul för mig, som charader fast tusen gånger roligare. De enda reglerna som finns är att jag ska vara helt tyst pratmässigt, så jag får skratta och göra konstiga ljud. Haha testa, det är kul!

Nu blir det glass i stora lass för att försöka bota min onda hals. Usch, det är säkert Iris som har smittat mig med sin halsfluss. Blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0