Message keeps getting clearer.

Grattis EmPem! Äntligen! 

Dumma hals, den gör fortfarande ont. Beror säkert på regnpromenaden igår, usch. Men jag ska ändå försöka göra något idag. Tänkte åka till bibblan och låna några böcker som jag skämmigt nog inte har läst ännu. Haha, jag kanske skriver vilka böcker det är senare, när jag inte skäms längre.

Förresten så tycker jag att Amy kan komma hem nu (haha, hon kanske är hemma, jag har ingen aning) så vi kan se på någon rolig film och skvallra lite. Aja, jag får väl ta och ringa henne. 

Cover av Springsteens Dancing in the Dark. Goodie. Haha sångarens hår, myspys.
 

Bandet heter The Naked Brothers Band.

Kommentarer
Postat av: Salv

Springsteen! Njaaa, en av de sämre covers jag sett. Har sett en del bra på Springsteen-låtar men den här sög. Lite rock sådär fast på fel sätt.



Det finns bara en BOSS. :P

2009-06-15 @ 22:01:21
URL: http://varldenarplatt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Som de här underbara raderna:



"I'm sick of sitting 'round here trying to write this book

I need a love reaction

come on now baby gimme just one look"



Jag åker till Italien i en vecka nu. Tills vidare...

2009-06-15 @ 22:04:57
Postat av: AMY

Jag blis så glad när jag får höra att du saknar mig!!!

2009-06-21 @ 14:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0