"Hi, I'm 'Irish' and I'm from Sweden."

Varför känner jag mig alltid så kulturtantig när jag lyssnar på fransk musik? Eller ser på fransk film? Jag förstår inte ett ord av vad som sjungs eller sägs, men det hindrar mig verkligen inte från att ta i från tårna och sjunga med i texten. Alltså, det är när jag lyssnar på musik, jag är en sån som håller tyst när man ser på film. Eller ja, det beror ju förstås på sällskapet. Om någon frågar något svarar jag ju såklart, social som jag är. Haha.

Anyhoo, idag var det avslutning i skolan. Hip hip hooray! Jag poserade väldigt fint på alla foton som togs måste jag säga, särskilt på ett foto med den italienska utbytesstudenten. Åh det var ett fint foto. Jag log mitt "freaky smile" och Andrea (italienaren) log helt normalt. Så brukar det vara vanligtvis, om nu någon skulle undra.

Efter avslutningen åkte jag och Amy in till stan och hon bjöd mig på lunch. Fina, bästa Amy. Hon hade ju i och för sig vunnit ett språkstipendie i skolan, så vi var ju tvungna att fira. Gott var det i alla fall. Sen träffade jag Irish och Elon och vi köpte en present till Angelica, som vi ska träffa imorgon.

Nu ska jag slå in presenten och ta hand om mina stackars fötter. Det är fint att ha röda klackskor på sig, men det gör ont. Tack Iris för att dina Converse finns!

Splittrat inlägg, nej nej.
 
Andrea och jag, Skolavslutning 11 juni 2009
Andrea och jag. Bara för er skull, det säger jag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, vackert Fia. ;)

2009-06-11 @ 23:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0