And we can dress real neat from our hearts to our feet, and surprise 'em with the victory cry

- Jag hör inte vad du säger, för jag är täppt i näsan.
- Eh... va?
- Nej, jag menar att jag är täppt i örat!
- Ehm...?
- Men jag menar att jag har lock för örat!
- Men säg det då.

Woho, kan en dag börja bättre än att man lyssnar på Safety dance av Men without hats? Nix, det tror jag inte. Idag ska jag träffa Amy och köpa en present till Jossan som fyller 18 idag. Grattis, grattis, grattis!

Igår var jag på promenad med Elonpelon och Wirre, och det var riktigt mysigt. Hälsade på hos Elins mamma också, haha, jag halvt tvingade Elin att gå dit, för jag har inte träffat hennes mamma på jättelänge. Men det var kul, trots att jag upptäckte hur högt det är från deras balkong... usch, svindel.

Hmm... nu tror jag att jag ska plocka fram lite kläder som jag ska ha på mig ikväll.
 
Jossan 18 år!
Jossan (med Pierre) hemma hos Ullis, haha.

Kommentarer
Postat av: Jossan

pjär var sötast

2009-06-20 @ 23:24:25
URL: http://bloggenjosse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0