Amy 18 år och Hard Rock Café!

Igår var det Amys 18-årsdag! Grattis grattis grattis! Så på kvällen blev jag, Moa, Ullis, Emelie och Jossan bjudna på middag på Hard Rock Café i stan. Jag har nog aldrig ätit så mycket i hela mitt liv, men gott var det!

Till förrätt beställde vi en Jumbo Combo med en massa olika smårätter, typ minivårrullar och kycklingvingar. Till varmrätt beställde jag revbensspjäll, och det var verkligen inte lite mat! Det var typ alla revben från en hel gris, haha. Jättekladdigt och helt indränkt i marinad, men otroligt gott. Muuums! Sen var vi allihopa ganska mätta, men vi beställde ändå efterrätt. Egentligen ville vi ha deras brownie med glass och chokladsås och en massa gott till, men det var slut på grund av ett barnkalas tidigare på dagen. Men vi tog dagens efterrätt istället och den var säkert minst lika god som brownien. Efterrätten var då Mississippi Mud Pie, åh. Choklad, choklad, choklad så långt ögat kunde se. Underbart.
 
Amy, Holland 2009
Födelsedagsbarnet själv. Foto från Holland.

Kommentarer
Postat av: E

Ja, jag raderade av misstag min förra (lackk), vilken panik jag fick alltså!

Hur är det med dig?

2009-06-04 @ 10:39:25
URL: http://timotej.webblogg.se/
Postat av: josse

det var askul! jag vill ha mer sex on the beach! :p

2009-06-04 @ 23:32:45
URL: http://bloggenjosse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0