En dag på Arlanda

Klockan nio imorse (tack och lov inte halv sju, som för Elin) satte jag och Iris oss på tåget till Arlanda. Där skulle vi hälsa på Elin som sommarjobbar i receptionen. Vi åt frukt, pratade, spelade kort, kort och ännu mera kort, åt lunch och gymmade. Vårt gympass kanske spårade ur en aning när jag och Iris började dansa med hantlarna, haha. Men det är sånt som händer, helt enkelt. Efter att Iris hade testat roddmaskinen såg hon nästan imponerad ut av att jag är med i ett roddlag, håhå!

Det var i alla fall en väldigt rolig dag, trots att det inte hände så mycket. (Elin, du kan räkna med att vi kommer nästa vecka också!)

Nu ska jag iväg på bio och se Harry Potter och Halvblodsprinsen, premiär ju! 
 

En dag på Arlanda
Jag och Iris fick ha såna här fina klisterlappar på oss.

Kommentarer
Postat av: Iris

hallå jag är faktiskt imponerad av at du är med i roddlaget rodd är ju skit jobbit hahah

2009-07-16 @ 13:54:45
Postat av: Anonym

hm skulle inte du skcika massa gratisfribiljetter till massa glassiga premiärer till mig hade jag för mig...?

2009-07-23 @ 13:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0