Uttråkad är bara förnamnet...

Det här kan ha varit jullovets tråkigaste dag... fysikplugg hela dagen. Fast Amys töntsms och Ullis nördsms gjorde mig ganska glad ändå. Jag blev lite orolig ett tag när jag trodde att jag hade missat ett helt kapitel (oh no), men det visade sig att vi inte behövde kunna något av det.

Just nu lyssnar jag för fullt på Thrill me med TSOOL som är med i förra inlägget, och det är ungefär så jag känner... won't you thrill me, thrill me, thrill me now, show me what you got. Med stor betoning på "now". Jag är otroligt uttråkad, och det är Elin med, så thrill us now. Haha, fast jag vet ju vad Elin egentligen vill göra... men jag orkar inte följa med. Sorry, Pelon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0