I'll be the butt, you'll be the boobs and she'll be the hair

Tur att jag har Amy, särskilt idag! Annars skulle jag verkligen inte ha kunnat hålla mig från att berätta en del saker som jag var tvungen att få ur mig, för olika människor. Och det skulle inte ha varit bra, kan jag ju säga... någon skulle kanske ha blivit arg. Hihi, inte för att jag skulle ha lyssnat på henne, men det skulle ha känts jobbigt att hon visste det ändå.

Nu på senaste tiden (sen jag började min antidepp-period), har mitt humör blivit mycket bättre! Jag är glad konstant. Eller det var väl att ta i, men nästan konstant i alla fall. Jag brukar få höra att jag "alltid är glad" eller att jag "alltid går runt med ett stort leende på läpparna", och visst det stämde väl förut också, men det var ju under ett par månader som det bara var när folk tittade på mig. For show som det heter. Nu är det annars också, när jag egentligen inte "behöver" le. För visst är det som man säger, ett gott skratt förlänger livet. Plus att man gör andra människor glada på kuppen.

Jag borde inte bry mig, men det var så gulligt sagt, det värmde lite så här i vinterkylan.

Kommentarer
Postat av: Charlie

Jag antar att denna "någon" inte är jag, för jag blir ju aldrig arg. x'D



Men skönt att du är gladare på riktigt nu. :)



Hoppas matten går bra för dig. :D

2009-01-09 @ 19:49:03
Postat av: Josse

nemen nu kom det fram att vi inte behöver göra klart den förrän under denna terminen typ hehe så jag kanske kan göra den själv...måste bara komma på bok att skriva om!

2009-01-10 @ 15:07:02
URL: http://bloggenjosse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0