"Just because something starts differently, doesn't mean it's worth less."

"Se Vallentuna och dö."

Med risk för att låta som en pensionär; vilket fint väder det är idag! Strålande solsken och bitande kyla (minus 10 grader, när jag tittade senast). Idag ska jag plugga fysik, oväntat va? Men jag ska faktiskt plugga med någon annan så jag måste släpa mig ut i kylan ändå. Tur att det finns bussar, säger jag bara.

Igår hade jag en väldigt rolig kväll med Elin. Tänk vilka mysiga människor från landet det finns...

Nu ska jag plugga lite innan jag beger mig iväg för att plugga igen, men tills vi hörs igen säger jag bara;  lyssna på Glasvegas - Daddy's gone. Eftersom den inte går att "embed" från youtube så får jag ta en annan låt då, så här kommer Peter, Bjorn and John - Objects of my affection. Ibland är man bra stolt över att vara svensk. Vilken musik som finns här!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0