Nostalgi á la 2008

Jag tittar just nu igenom foton från förra året, och jag måste erkänna att det, trots allt, var ett ganska fint år. Jag vet att jag flera gånger har sagt att det var det sämsta året någonsin, och jag kommer säkert säga det igen, men när jag tittar på fotona känns det ändå som att det bra vinner över det dåliga. Men det är just nu, alltså.

Det jag kommer fram till är att jag saknar mannen med det långa håret lite (alltså, egentligen håret då men han också), den fejkade snön, de enorma smultronen och Bondposen. Roddsilvret är ju inte heller något man glömmer i första taget. Men i år blir det guldmedaljer. Plus en enorm pokal.
 

Roddsilver 2008
På baksidan står det "Gymnasie Regattan". Haha, särskrivet av Tibble sam-sam eller?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det går upp och ner för mig också just nu, har så jäkla mycket att tänka på.

Men men det är så det är ibland!



Sportlov, det är ju inte så långt kvar..!

2009-01-29 @ 17:33:29
URL: http://batcave.blogg.se/
Postat av: Elin

Sv: Ja, om dom gör! :D Åh, jag gillar dom även om min matlust har ökat...

2009-01-31 @ 14:03:09
URL: http://eliint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0