Natur vs sam

Idag på mattelektionen hade vi genomgång av lite nya saker. Matteläraren skriver upp några extremt jobbiga differentialekvationer och frågar om vi kan derivera dem. Plötsligt hör jag ett ångestfyllt kvidande vid min högra sida, så jag vänder mig om och ser Ullis med skräck i blicken och huvudet halvt böjt över sin nya, fina matte D-bok.

Tidigare på dagen hade jag och Ullis upptäckt att vi kan gå nästan vilken utbildning som helst efter gymnasiet eftersom vi läser så många användbara kurser. Till skillnad från vårt älskade Lingon som läser bland annat Kultur och idéhistoria. Vad man nu kan ha användning för den till. Sam, allstå.

Kommentarer
Postat av: Josse

jame tänk om dom på jobbintervjun som kuggfråga frågar vad en triglyf på ett tempel är? Då vet jag ju det! :D

2009-01-18 @ 17:30:11
URL: http://bloggenjosse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0